Voor franchisenemers
Als ondernemer in een formule ben je met veel zin en lokale uitdagingen gestart. Het voegen bij een formule geeft veel voordelen, zoals de merknaam, de knowhow en begeleiding. Met meerdere ondernemers in diverse regio’s kunnen ook andere belangen ontstaan. Want, zoveel ondernemers, zoveel meningen. Vraag jij je wel eens af of je de enige bent met de situatie waarin jij je bevindt? Of vind je het lastig om de gemene deler te vinden met de collega’s? Dan kan het lastig zijn om één beeld te vormen van al deze verschillende situaties en wat er speelt in de formule. Soms wordt er ook niet openlijk over gesproken onder de ondernemers.
Hoe kun je nu, met alle goede bedoelingen het gesprek met de franchisegever aangaan. Wat jullie bindt is de wens om gezamenlijk succes in de formule te hebben. Maar hoe krijg je nu de inzichten om met de franchisegever in gesprek te raken over onderwerpen die echt spelen in de organisatie? En thema’s die niet alleen lokaal spelen of bij jou alleen, maar ook regionaal of zelfs landelijk? Voor franchisenemers die graag met hun franchisegever in gesprek willen om gezamenlijk weer vooruit te kijken, heb ik de mogelijkheid om laagdrempelig te kunnen werken aan het succes, zowel op korte als op lange termijn. Door gebruik te maken van het framework en het zelf uitsturen van een enquête, kun je de juiste informatie verzamelen, zodat er een praatplaatje ontstaat waardoor je als ondernemer namens uw collega’s met de franchisegever in gesprek kunt.
Wil je meer weten? Ik praat hierover graag verder met jou.
Als je jouw gegevens achterlaat, neem ik contact met je op.