Franchise trainer
Hoe fijn is het vooruitzicht op gerichte continue resultaatverbetering. Dat je grip hebt op thema’s als innovatie, nieuwe klantcontacten en de druk van concurrenten en veranderende klantbehoeften. Want deze vereisen een andere aanpak in organisaties en vragen om een ander gedrag.
In je franchiseorganisatie volgen veranderingen elkaar steeds sneller op. In het dagelijkse werk hebben ondernemers en medewerkers frequent contact met klanten.
Als ambassadeurs van de formule hebben zij rechtstreeks invloed op de omzet en de winst. Elke dag geven zij, in de veranderende omgeving, het beste van zichzelf. Dat vraagt om focus en goede afstemming. Daarom is het belangrijk de mensen in de formule scherp te houden. Een franchise training kan dan een stap voorwaarts zijn.
Een franchisetraining draagt ondermeer bij aan:
- Het bieden van meer toegevoegde waarde voor de formule
- Meer specialisme door verdieping/vakkennis aan te brengen
- Ambitie. Je investeert in de toekomst en dat kan gunstig uitpakken.
De échte eerste stap zet je nu
Maar… maar begin je nu? Welke veranderingen verwachten jij en jouw collega’s eigenlijk? Hoe kijken je collega’s aan tegen de klantverwachtingen? En op welke manieren zien zij groeipotentie? De eerste stap is dan niet om een franchise trainer te contacten.
Om klaar te zijn voor veranderingen, om te weten hoe je klantverwachtingen kunt overtreffen en hoe je door kunt groeien als formule, is het krijgen van goede inzichten een eerste stap. Pas als dat soort thema’s inzichtelijk zijn, dan kun je doelmatiger trainen. Daar kan ik je bij helpen vanuit mijn netwerk. Zet dus een eerste stap, maar wel in de goede richting!
Een franchise trainer zorgt voor de inhoud die aansluit bij de uitdagingen van de formule. Welke uitdagingen dat zijn en waar de prioriteiten liggen voor de organisatie? Kom er achter door mijn aanpak te volgen!
Binnen beginnen is buiten winnen! Zorg namelijk eerst voor de basis:
- Krijg zicht op je totale organisatie
- Wordt bewust hoe je collega’s over bepaalde thema’s denken
- Krijg scherp waar je prioriteiten liggen
- Zorg voor gemotiveerde ondernemers, door naar ze te luisteren
- Concretiseer welk sentiment er heerst (dat zorgt voor draagvlak bij implementaties)
Wil je meer weten? Ik praat graag hierover verder met jou.
Als je jouw gegevens achterlaat, neem ik contact met je op.