Voor wie

Wat in 1851 startte met het verkopen van Singer naaimachines als eerste onderneming met geschreven franchisecontracten, is anno nu uitgegroeid tot een sector met ruim 900 formules, een omzet van 38 miljard euro en vele krachtige partnerships in Nederland. Partnerships ín organisaties tussen franchisenemers en franchisegever, maar ook tussen consultants en formules. Allemaal inspanningen met als gezamenlijk doel om de formule aantrekkelijk te houden, zodat een goede boterham verdiend kan worden.

 

Om een krachtige franchiseorganisatie te blijven, is, mijns inziens, informatie over de dynamiek van de formule nodig. Informatie die precies het juiste meet voor de krachtige partnerships: voor u als franchisegever, franchisenemer of als consultant. Informatie die u helpt bij uw specifieke vraagstuk over de franchiseorganisatie en die van een impactvolle behoefte een eenvoudige vertaalslag kan maken naar informatie die leuk is om te lezen en uitnodigend om naar te kijken. Informatie die kan dienen als praatplaatje over de specifieke organisatie. Wilt u weten hoe ik u aan de juiste informatie kan helpen om uw formule aantrekkelijk te houden, zodat dit bijdraagt aan succes en groei? Lees dan verder voor uw specifieke informatiebehoefte hier onder.

Voor Consultants

Wilt u uw diensten nog meer professionaliseren? Ga data-gericht aan de slag en ervaar vernieuwende inzichten.

Voor Franchisegevers

Hoe kunt u uw organisatie uitbouwen en uw merk versterken? Kies voor groei door het gesprek aan te gaan.

Voor Franchisenemers

Zoekt u een onderbouwing of een gezamenlijke stem? Ervaar wat collega’s vinden met een eigen stuurmiddel.