Framework

In de organisatie wordt intensief samengewerkt met ondernemers. De omzetten gaan goed en je hebt regelmatig contact met ondernemers over uiteenlopende zaken; soms één-op-één, dan weer regionaal of landelijk. Jij weet waar je de formule heen wilt brengen; de stip op de horizon is gezet. De vraag is: hoe krijg je de ondernemers mee in jouw plannen, zodat jij je plannen efficiënt en doelgericht kunt uitvoeren om succesvol te blijven?

De organisatie is de laatste jaren gegroeid of inmiddels van een behoorlijk formaat. Hierdoor lukt het soms niet meer om écht er achter te komen wat er speelt bij alle ondernemers. Als je weet welk sentiment er leeft bij je ondernemers, kun je op een juiste manier je plannen afstemmen met hen en deze met hen toetsen. Hierdoor komen deze plannen op een makkelijkere en efficiëntere wijze tot stand. Dit draagt bij aan het succes; het succes van jou, van alle ondernemers en van de formule als geheel.

Maar aan welke knoppen kun je gericht draaien in de organisatie om te ondernemen met positieve impact? En wat zou je nu van jouw ondernemers moeten weten, om gezamenlijk het beste uit de organisatie te halen?

In dit gratis framework, speciaal voor franchiseorganisaties, ontdek je:

  • Welke onderdelen in de relatie impact hebben in de organisatie
  • Hoe men de huidige strategie kan toetsen
  • Dat de tevredenheid over winstgevendheid samenhangt met de strategie en relatie
  • Waar in de samenwerkingsovereenkomst het evenwicht kan worden gevonden
  • Op welke ondernemersvaardigheden nog extra gestuurd kan worden
  • Welke tips ondernemers zouden kunnen geven aan de formule om positief mee te denken
  • En nog meer…

Waarom FormuleBooster

Natuurlijk zijn er onderzoeksbureaus die voor jou kunnen uitdiepen wat de ondernemers in je organisatie vinden. Zij hebben absoluut verstand van het verrichten van onderzoek. Maar in hoeverre ligt hun kennis en ervaring in specifiek franchise én wetenschap?

Ook zijn er goede adviseurs die franchiseorganisaties verder helpen. Hun kennis van de processen in formules is veelal fantastisch. Maak daar zeker gebruik van! Maar in hoeverre is het hun expertise om (wetenschappelijk) onderzoek te verrichten?

Daarnaast zijn er veel online tools beschikbaar om zelf een vragenlijst te maken en te versturen. De ervaring leert dat het veel tijd kost om een dergelijke tool onder de knie te krijgen. En wanneer weet je of jouw vragenlijst compleet en juist is?

FormuleBooster betekent gemak: In slechts zes kliks stuur jij zelf gepersonaliseerde enquêtes uit naar ondernemers vanuit een onafhankelijke en onpartijdige tool. De inhoud staat voor je klaar en is speciaal voor franchiseorganisaties. Zo weet jij dat je de juiste vragen stelt. Vervolgens kun je de essentiële informatie zelf bekijken en analyseren op de momenten dat het jou uitkomt.

Dankzij FormuleBooster ben je goed geinformeerd en kun je besluiten nemen op de juiste gronden. Je hebt zo een krachtig stuurmiddel dat je helpt bij het gezamenlijk willen verbeteren van de formule. Hierdoor zet je steeds kleine stapjes, allemaal stapjes in de goede richting.