Framework

In de organisatie wordt intensief samengewerkt met ondernemers. De omzetten gaan goed en u heeft regelmatig contact met ondernemers over uiteenlopende zaken; soms één-op-één, dan weer regionaal of landelijk. U weet waar u de formule heen wilt brengen; de stip op de horizon is gezet. De vraag is: hoe krijgt u de ondernemers mee in uw plannen, zodat u uw plannen efficiënt en doelgericht kunt uitvoeren om succesvol te blijven?

De organisatie is de laatste jaren gegroeid of inmiddels van een behoorlijk formaat. Hierdoor lukt het soms niet meer om écht er achter te komen wat er speelt bij alle ondernemers. Als u weet welk sentiment er leeft bij uw ondernemers, kunt u op een juiste manier uw plannen afstemmen met hen en deze met hen toetsen. Hierdoor komen deze plannen op een makkelijkere en efficiëntere wijze tot stand. Dit draagt bij aan het succes; het succes van u, van alle ondernemers en van de formule als geheel.

Maar aan welke knoppen kunt u gericht draaien in de organisatie om te ondernemen met positieve impact? En wat zou u nu van uw ondernemers moeten weten, om gezamenlijk het beste uit de organisatie te halen?

In dit gratis framework, speciaal voor franchiseorganisaties, ontdekt u:

  • Welke onderdelen in de relatie impact hebben in de organisatie
  • Hoe men de huidige strategie kan toetsen
  • Dat de tevredenheid over winstgevendheid samenhangt met de strategie en relatie
  • Waar in de samenwerkingsovereenkomst het evenwicht kan worden gevonden
  • Op welke ondernemersvaardigheden nog extra gestuurd kan worden
  • Welke tips ondernemers zouden kunnen geven aan de formule om positief mee te denken
  • En nog meer…

Waarom FormuleBooster

Natuurlijk zijn er onderzoeksbureaus die voor u kunnen uitdiepen wat de ondernemers in uw organisatie vinden. Zij hebben absoluut verstand van het verrichten van onderzoek. Maar in hoeverre ligt hun kennis en ervaring in specifiek franchise én wetenschap?

Ook zijn er goede adviseurs die franchiseorganisaties verder helpen. Hun kennis van de processen in formules is veelal fantastisch. Maak daar zeker gebruik van! Maar in hoeverre is het hun expertise om (wetenschappelijk) onderzoek te verrichten?

Daarnaast zijn er veel online tools beschikbaar om zelf een vragenlijst te maken en te versturen. De ervaring leert dat het veel tijd kost om een dergelijke tool onder de knie te krijgen. En wanneer weet u of uw vragenlijst compleet en juist is?

FormuleBooster betekent gemak: In slechts zes kliks stuurt u zelf gepersonaliseerde enquêtes uit naar ondernemers vanuit een onafhankelijke en onpartijdige tool. De inhoud staat voor u klaar en is speciaal voor franchiseorganisaties. Zo weet u dat u de juiste vragen stelt. Vervolgens kunt u de essentiële informatie zelf bekijken en analyseren op de momenten dat het u uitkomt.

Dankzij FormuleBooster bent u goed geinformeerd en kunt u besluiten nemen op de juiste gronden. U heeft zo een krachtig stuurmiddel dat u helpt bij het gezamenlijk willen verbeteren van de formule. Hierdoor zet u steeds kleine stapjes, allemaal stapjes in de goede richting.